torsdag 22 oktober 2015

Hejsan.

Var och hälsade på mor igår, hon bjöd på god potatisgratäng. Vi pratade lite om julgranar. Hon vill ha en bordsgran i köket så nu för en liten stund sedan ville jag se om det finns någon fin bordsgran och jag hittade både jätte söt men även fin på http://www.clasohlson.com/se/Bordsgran/34-2338

(Bara klicka på bilden för att se granen i större format eller klicka på länken ovanför för att komma till granens sida.)

Den kostade 49 kr :-) Ska se om man kan hitta någon mer så hon har lite att välja emellan, allt för min lilla mor.

 
 






Det var dem jag kunde hitta för att titta på dem lite mer på hemsidan är det bara att klicka på texten under varje bild för att komma dit.  :-)

Hittade lite annat på rusta också, dem har mycket fint och roligt där. 




Som dessa underbara tavlor med lampor i, älskar dig och dem är väldigt stämningsfulla. Och det bästa är att dem fungerar med batterier. Skulle vilja ha en tavla i varje rum. Finns mer tavlor på deras hemsida så klicka in er här Rustas underbara tavlor för att titta vidare på dem men även se priset. Haha här gör man gratis reklam men Rusta är en av mina favorit affärer även dollarstore och lågprismagasinet.
 
 
 Hittade även lite dörrkransar, förra året så köpte vi en dörrkrans från Rusta och det är min favorit krans. Finns många andra fina också på andra ställen men ville lysa upp vinter mörkret ytterligare. 





Önskar er alla en bra dag.



Kram Marre









Inga kommentarer: