måndag 26 oktober 2015

Adventsstjärnor

Tittade igenom bloggen lite för att se vad jag har skrivit om, minnet är bra med kort. Såg att jag hade visat bild på två adventsljusstakar men inte om stjärnor. Så jag tänkte att dem kan jag inte glömma det blir som mysigt sken av stjärnor.

Clas Ohlsons sida hittade jag många fina stjärnor bland annat den här.
Den ser inte ut som dem vanliga traditionella adventsstjärnorna men jag tycker att den är jätte fin plus att det känns som att den är lite mer gammaldags utseende. Så den föll mig i smaken. :-)

Hittade också en sida som heter ljusbutiken, Där fanns det massor att välja mellan metall stjärnor, pappers stjärnor, trä stjärnor, stjärnor på fot och så har dem en som heter övrigt stjärnor där det finns t.ex stjärnor som är formade som snöflingor. 
Fanns många fina där dessa fastnade jag för.




Och vill du ha en stjärna med fina färger gå in på adventsstjärnans hemsida.

Vill man inte beställa stjärna på nätet så finns det fina i affärerna. :-)
Som t.ex i Rustas butiker. Som är en av mina favorit affärer. :-)

Njut av höstdagarna med alla färger som är utanför dörren. Snart kommer vintern med sin vita skrud.

Kram Marre
 

Inga kommentarer: