tisdag 20 oktober 2015

Baka eller inte baka pepparkakor det är frågan...

Vet inte riktigt hur det blir om man köper färdiga pepparkakor i år eller om det får bli att göra egna. Har tittat runt lite på nätet för att se vad det finns för olika pepparkakssmaker och hittade några.

Dessa är en ny smak ifrån Annas pepparkakor vinteräpple med extra kanel smak. 

Annas pepparkakor med smak av Apelsin.

Annas pepparkakor med smak av Mandel.
Annas pepparkakor som är välkryddade.
Och så Annas original pepparkakor som är jätte goda. 

Det finns också pepparkakor i från Nyåker som är goda.




Eller om jag ska köpa deg så det får lukta pepparkakor i hela hemmet.




Roligt när det kommer nya smaker på både pepparkakor och även glögg. men det blir svårt att välja till slut, bland alla. Men man kanske hittar en ny favorit.
Ska ta någon dag här och kolla igenom alla adventsljusstakar för att se om alla ljus fungerar. Älskar det mysiga skenet ifrån dem så man längtar tills dem får lysa fint i fönsterna. 
Kommer sluta med att jag drömmer om julpynt haha. 
Var iväg med mor och sambon idag och vi passade på att åka till Lågprismagasinet så jag fick mig en dos av Julpynt  *dansar runt* Massa mys, var som att jag ville ta med mig ett tält och slå upp det där bland alla saker. Även på Rusta så det får bli två tält haha kommer verkligen få julpynts feber till slut.
Ha det gott alla.
Varma kramar i höstvädret Marre.



Inga kommentarer: