onsdag 9 september 2020

9 September 2020 Blossa ledtråd 2



 Hej.

Såg Blossas ledtråd för året glögg igår tänkte lägga ut den då. Men ledvärk i kroppen ville annat så det fick bli idag istället.

Blossa ledtråd 2 

Snö, kyla men sedan värme och sand 🤔 Ja var kan det vara tro?

I helgen gick jag igenom jullådorna för att testa så ljusslingor fungerade och även titta på alla juldukar och gardiner för att se om jag kunde komma på vad jag ska ha vart när det väl är dags. Plus om något skulle behöva strykas efter flytten hit. Lite saker behövdes strykas men inte allt vilket är skönt. Ska ta tag i det när vi börjar närma oss oktober. 

// Marre






2 kommentarer:

Annas Strålande Jul sa...

Jag tycker alltid det är så mysigt att gå igenom adventsljusstakar och julgransljus på hösten för att se vad som funkar, det är liksom ytterligare en bekräftelse på att julen sakteligen är på väg. Allt som kan räknas som julförberedelser välkomnas. :)

Marre82 sa...

Ja det håller jag med om. 😊
Hittade lite ljusslingor som kan vara ute vilket passar bra för sambon som kommer ha hand om utsidan i år. Ska bli spännande att se hur han bestämmer sig för att det ska se ut i trädgården till julen.