onsdag 2 september 2020

2 September 2020 Julsmaker till julen.

 Hej.

 

Lite mer nya smaker är på gång till julen. Denna gång är det Estrella. 


 Jul chips med smak av Salted Caramel, ska bli intressant att se hur dessa smakar. Lite fundersam och nyfiken är jag, för min del känns mer som en godis eller glass smak. Men kommer köpa en påse så fort jag ser dem i butik för att testa. Kanske blir det en favorit.

-----



Jul Stjärnor med smak av Cream Cheese. Dessa kommer jag verkligen köpa en påse av när dem kommer ut. 

-----


Brända Mandlar och Jordnötter, dessa är sambon väldigt nyfiken på då han tycker om både brända mandlar och jordnötter. Jag är mer för chips än nötter men kommer att testa och se vad jag tycker om dem.


-----

Någon av dessa som ni tycker är intressant och vill testa?


// Marre



2 kommentarer:

Annie sa...

Jag skulle definitivt kunna testa nötterna! Det är ju nyttigt med nötter (i grund och botten i alla fall).

Marre82 sa...

Ja det är det :) Var heltokig i nötter när jag var liten men nu tycker jag sådär om det.