lördag 5 september 2020

5 September 2020 Test av nya Julsmaker.

 Hej.

Sambon och jag har testat tre av Julens smaknyheter, en av mina bröder hälsade på och vi hade kvar en av dem som han också fick testa.

Dessa tre var det


Den första vi testade var Red Bull, jag är inte så mycket för energi drycker men ville se hur denna smakade.



Den doftar mycket hallon och när man häller upp det i ett glas har den en väldigt fin blå färg.

Jag är som sagt inte så mycket för energi drycker då jag inte tycker om smaken på dem. Men denna var faktiskt väldigt god den smakade mer som en kolsyrad dricka än en energi dryck och man känner smaken av hallon.

Sambon tyckte också att den var god och att den har en frän färg. Så denna är något han kan tänka sig att köpa igen.

-----

 

Plopp Juleskum
En choklad med krämig Juleskum i mitten.

Första intrycket för mig var att den var väldigt krämig i mitten. Den hade en smak av juleskum och jag tyckte verkligen om den. Skulle kunna köpa den igen fram till julen och mumsa på.

Sambon tyckte det var en konstig blandning och inget han kommer köpa igen så mer till mig hehe

Denna testade även min bror han tyckte den var helt okej och han tyckte att man kände smaken av juleskum redan när han bara smakade av chokladen.

-----




Och så har vi då Sandwich Bites Pepparkaka som ser ut som en mini version av glassen.

Jag tyckte den var sådär, konsistensen kändes som pepparkaksdeg och smaken var som en pepparkaksdeg. Så denna kommer jag nog inte köpa till julen.

Sambon tyckte den var god men något för mjuk i konsistensen.

-----

Kommer ni testa någon a dessa?

// Marre


2 kommentarer:

Maries strålande jul sa...

Jag är nyfiken på plopp och sandwich så de hoppas jag att jag kommer att hitta i butik (har inte Hemmakväll här i stan)

Marre82 sa...

Aha okej ja då håller vi tummarna för att det snart kommer ut i butikerna så du får testa dem 😊