torsdag 14 september 2017

forts. 14 September

Hej igen.

Jag och min sambo har pratat om att köpa nya adventsljusstakar i år. Då dem vi har börjar sjunga för sista värsen, då dem flesta är väldigt gamla.

Så idag på morgonen har jag suttit och tittat runt på massor med bilder på google på ljusstakar, inte just vart man kan köpa dem då jag tror att vi kommer ändra oss många gånger tills den dagen kommer då det är dags. Så nu ville jag bara se alla olika alternativen som finns där ute.

Så här kommer dem jag tyckte var fina.

Från lamp24.se dem här tyckte jag var väldigt fina inte många ljusstakar som ser ut så här.


------------------------------------------------------------------------
-----------------------

Dessa är från lineahemma.se och dem är väldigt fina dem med, jag älskar att sitta och titta på allt fin denna webbutik har. Kommer nog mer bilder på saker dem har där då jag även vill leta runt lite efter gardiner m.m.

--------------------------------------------------------------------------------



Dessa fina ljusstakar vet jag inte riktigt vart man kan hitta, men tycker dem var väldigt fina. Jag är dock mer för röda och vita ljusstakar så jag vet inte riktigt med dem svarta. Men man kan alltid ändra sin smak. En svart ljusstake kanske hade passat utmärkt till vårat datarum.


--------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag ta och vänta på att min mor ska höra av sig då hon skulle iväg till läkaren. Så får se om dem kan hitta något med hennes svidande och rinnande öga som hon gjorde illa igår kväll. Hoppas och håller tummarna för att allt är okej.

Ha de gott.

Kram Kram // Marres82

Inga kommentarer: