lördag 9 september 2017

9 September

Hej

Har satt dit blommorna vi beställde sist. Dem var lite små, men dem blev fina ändå.







Kommer passa ännu bättre till julgardinerna när dem väl kommer upp till första advent. Dem gardinerna vi har nu är höstgardiner som passar utmärkt till våran lantliga lägenhet.

Har tittat på lite mer julfilmer, får se om det kommer ut någon recension på dem senare. Känner att jag inte vill kolla för tidigt på julfilmer är rädd att min julstämning försvinner för tidigt. Som det blev förra året. Var kul med att julpynta i början men när det började närma sig jul så kändes det inte lika roligt längre och samma sak när man skulle plocka bort allt. Jag vill att jul känslan ska sitta i så länge som möjligt under julen.

Detta år får vi se vart vi firar jul har inte bestämt oss ännu. Vi har inte varit i Göteborg på länge så det kanske blir där denna gången. Men samtidigt så kommer en av mina bröder åka iväg utomlands under jul och nyår. Vilket gör att min mor kanske kommer sitta själv under julen om inte min far åker dit, eller någon annan av mina syskon.

Men kommer fortsätta att skriva här i bloggen fram till jul.

Ha det gott.

Kram // Marres82




Inga kommentarer: