tisdag 5 september 2017

5 September


Hejsan.

Som ni redan vet beställde jag och sambon hem lite saker ifrån Aliexpress och fyra saker har redan kommit. Som man får räkna med så kanske bilderna på det man köper kanske inte stämmer helt överens men verkligheten för det kan skifta lite i färgerna vilket dem också brukar skriva att man får ha överseende med detta. Men när det skiljer väldigt mycket börjar man fundera lite. Men för mig så är det inte hela värden då jag tyckte dem var fina ändå. Så här kommer bilder på några blommor som vi beställde den första bilden kommer vara hur den såg ut när man beställde hem en blomma och den andra bilden är på hur dem såg ut i verkligheten.

Beställde då tre stycken röda blommor som vi ville ha till julen. Då jag sätter upp en blomma i mitten av gardinen längst upp. Vi fick hem dessa....


Dem är inte alls röda och ser inte alls ut som den röda blomman då den har guld glitter och dessa har silver glitter. Men dem är fina ändå och passar utmärkt till vårat gästrum. 
---------------------------------
Nästa blomma är en vit, vi beställde två av dem som var tänkt till vardagsrummet så här ser den ut innan man beställer den.
Och så här ser den ut när den kommer fram.


Dem är inte heller som dem vi trodde att vi hade beställt, men dem är fina ändå. Önskar bara att vi hade beställt tre stycken så hade dem passat perfekt i sovrummet.
------------------------------------------------------
Nästa är denna guldiga blomman som vi tyckte var jätte fin.
Helt klart våran favorit, men den vi fick såg inte alls ut som den vi trodde att vi beställde.

Dem är fina men blev lite smått besviken på att dem inte var lika guldiga i färgen som vi trodde. Men dem blir säkert fina som dekoration ändå.
------------------------------------------------------
Den sista vi beställde är denna rosa blomman.
Väldigt fin och det var denna som vi ville ha i gästrummet. Vi beställde två stycken och fick dessa hem i brevlådan.

Dem hade lite mer färg än dem andra vi beställde, men hade hoppats på att det var silver glitter på dem. Vilket det inte är, men dem passar bra till gästrummet i alla fall. 

---------------------------------------------------
Man får vad man betalar för då dessa är väldigt billiga. Så därför är jag mer än nöjd och dem kommer få pryda vårat hem på ett eller annat sätt. 
Jag kommer säkerligen att lägga upp lite bilder på hur allt ser ut när allt har kommit fram, men kommer självklart lägga ut som jag gjorde denna gången så man får sig en närmare titt på dem. Kanske kan man ge någon ett lite inredartips eller man kanske bara är lite nyfiken på hur andra inreder sitt hem.

Då jag tycker att inredning är väldigt roligt och känner att det nog är enda gången som jag verkligen har någorlunda fantasi. Så delar jag mer än gärna med mig och är det någon som har tips eller vill ha tips så tveka inte att höra av er.
Är det så att man vill ha lite tips så beskriv gärna din egen stil och smak så kanske jag kan ge ett tips som passar för just dig.

Jag är ingen utbildad inredare utan har det mer som en hobby och tycker det är kul. 

Ha det gott alla där ute.
Kram // Marres82

 





Inga kommentarer: