torsdag 14 september 2017

13 - 14 September

Hej.

Igår fick vi lite på posten igen. Bilder på det kommer upp vid ett senare tillfälle.

Jag satt och funderade lite grann på vad jag ska ha i badrummen. Jag skulle vilja ha duschdraperi med julmotiv men vet inte riktigt vilken färg och om det ska vara motiv eller inte. Men hittade några när jag satt och tittade på Aliexpress och dem var väldigt fina.


Jag satt även och tittade efter badrumsmattor men känner att dem jag hittade är mer dörrmattor. Men eftersom jag älskar djur så föll dem mig i smaken.

Tror att jag skulle trivas bra att bo i ett tomteland. Älskar allt som har med julen att göra, julmaten, dekorationerna, värmen och kärleken som bara finns där och sprider stämning.

Idag får jag se vad dagen bjuder på. Somnade väldigt tidigt igår redan vid 19:00. Var så trött så jag orkade inte hålla ögonen öppna, så jag bestämde mig för att gå och lägga mig. När man går och lägger sig så tidigt då vaknar man också tidigt så klockan 01.45 var jag pigg som en nötkärna.

Nu blir det att umgås med sambon ett tag innan han ska iväg till jobbet och så blir det lite vovve gos också då han med är en liten tröttfis på morgonen.

Ha det gott

Kram kram // Marres82

Inga kommentarer: