torsdag 21 september 2017

21 September

Hej

Idag är det som vanligt grå mulet ute och jag har börjat fundera på om jag ska hänga in alla vinterjackor och ta fram höst jackorna. Dagarna går fort nu och det dröjer inte länge tills det är vinter så kanske ska passa på att ta fram vinterjackorna också.

Igår läste jag om att julvärden som var förra året Sanna Nielsen, undrar vad det kommer vara för någon detta året. Vad tror ni, och vem hoppas ni på? Vad tycker ni om julvärdarna som varit, efter Arne Weise? Saknar ni den tiden då han satt i TV rutan på julen eller tycker ni att dem nya som varit år från år har blivit en glad förändring och fräschet?

Idag ska vi iväg till min mor för att hälsa på ska bli skönt att komma iväg lite nu efter att vovvens öra har blivit bättre. Har inte varit ute på flera veckor nu, så det känns skönt att få komma iväg. Har självklart varit ute med vovven, men det har inte blivit långa promenader då han har behövt att ta det lugnt. Så det blir nog roligt för honom att åka bilen som han älskar och även få träffa på sina två bästa kompisar Nattis och Ronja. Han behöver få leka av sig lite, men fortfarande under uppsikt.

Jag ska passa på att kolla mammas dator med, fixa antivirus program och lite annat som hon kanske funderar över. Tycker det är synd att hennes dator pajade men snällt av min bror att ge henne en dator som han inte använder.

Nu kommer snart sambon hem ifrån jobbet, så dags för mig att börja göra i ordning mig till vi ska åka.
Hoppas bara att min huvudvärk kan försvinna, haft den till och från i tre dagar nu, suck.

Ha det gott.

Kram Kram // Marres82

Inga kommentarer: