fredag 20 september 2019

20 September 2019 Tips på två Julbloggar

Hej och Godmorgon.

Idag vill jag tipsa om två speciella julbloggar som jag tycker väldigt mycket om att gå in på. Dem sprider massor med julstämning med sina bilder och det dem skriver om. Man blir alltid lika glad över att se när dem lagt upp något på sina julbloggar. Så man kan inte motstå att gå in och titta.


Den första är Annies med sin julblogg Våran lilla Julvrå. Hon lägger ut bilder på sina supersöta hundar, fina saker hon har virkat och stickat och delar med sig av sin vardag. Hon sprider julstämning på sin sida, så för mig är det en självklarhet att gå in och läsa hennes inlägg så fort hon skrivit något.

-----

Den andra är Annas med sin julblogg Jul, Strålande Jul. När man går in på hennes julblogg möts man av vackra stämningsfulla julbilder som skapar både ljus och värme. Jag kan inte motstå att gå in och titta, läsa och förundras av allt fint.

-----
Jag vill också Tacka med handen på hjärtat för att dem många gånger har skrivit i kommentarerna i min julblogg. Det värmer och jag blir alltid lika glad. Ni är guld värda.

Så in och titta på deras fina julbloggar och all den julstämning som dem delar med sig av.

Ha det gott alla.

Kram Kram Marre


4 kommentarer:

Annie sa...

Men goa du <3!!!
Jag blir alldeles tårögd här över dina fina ord <3. Jag hade en fruktansvärt jobbig dag igår och idag har jag varit gråtfärdig med huvudvärk och helt slut...så att få avsluta dagen med dina fina, fina ord är guld värt för mig!!! TACK!!! Och jag håller fullkomligt med om Annas underbara blogg! Hon lyckas verkligen kombinera det personliga med helt drömlika julbilder som man bara dreglar över...och då är jag inte så jättemycket för bilder; läser hellre text.
Stor Kram och hoppas du får en fin helg. Jag håller på att svara på din jullista så den dyker nog upp under helgen på min blogg:)))

Marre82 sa...

Ingen fara tycker verkligen om din blogg och går in och läser den så fort jag ser att du lagt ut något. Hoppas att du snart mår bättre, jobbigt med huvudvärk. Ibland behöver man styrka och glädje från oväntat håll. Samma för mig igår kväll när jag läste din fina kommentar till mig. Så Tack igen <3
Men vad roligt jag väntar med spänning att få läsa jullistan.
Ha en jätte fin helg du med. <3 Stor Kram tillbaka

Annas Strålande Jul sa...

Men åh så gulliga ni är! Det är så man blir tårögd. <3 Tusen, tusen tack för fina ord om min blogg, det värmar så i hjärtat!

Marre82 sa...

Ingen fara <3 Tycker om era julbloggar och går ofta in för att se om ni skrivit något mer i era julbloggar :)