tisdag 17 september 2019

17 September 2019 Bloomsbury Barn Julsaker

Hej.

Har varit inne på en sida som heter Bloomsbury Barn, där man kan hitta massor med fina saker inför julen. Bland annat dessa:
Kakeldekorer; Var ett tag man såg dem, har inte sett några ute i butikerna så det var riktigt kul att se att man fortfarande kan få tag i dem.



-----
Massor med olika fina kakburkar:

-----
Hittade även en girland:
-----
Olika Julbonader som denna:
-----
Och även speldosor och tåg:



-----
Finns massor att titta på deras sida: bloomsburybarn.se

Ha det gott.

Kram Kram Marre



5 kommentarer:

Annie sa...

ÄLSKAR Bloomsbury farm! Har köpt julbonader där tidigare. Kanske det är dags att uppdatera kakeldekoren i år; den ser väldigt fin ut! Jag får nog kika in där igen tror jag...

Annie sa...

Hahaha, det var visst Barn, inte Farm hehe...

Marre82 sa...

Haha lätt hänt att det blir fel. ;) Ja visst har dem mycket fint där, man kan hitta mycket som man inte kan hitta någon annanstans. :)

Annas Strålande Jul sa...

Åh så mycket fint! <3 Så nostalgiskt och mysigt med kakeldekorer. Det hade vi alltid när jag var barn. Måste ta mig en titt själv på sidan, tack för tipset!

Marre82 sa...

Ja jag håller med vi hade också kakeldekorer på julen, letat varje år efter det i butikerna men inte hittat några förens nu. Varsågod <3 kul att kunna tipsa andra. Jag ska nog ta och gå in och titta lite till fanns ju så mycket fint. Älskar dem "gamla" tomtarna och där fanns det mycket av det. ;)