fredag 13 september 2019

13 September 2019 Jotex

Hej.

Idag är det fint väder ute med sol, lite kyligt men det gör inget då jag kan mysa ner mig i en varm stickad tröja. Tittade lite på Jotex för att se om dem hade kommit ut med något juligt. Hittade två fina förkläden som man kan ha på sig när man lagar julmat eller bakar inför julen. 



Fanns mycket fint på deras hemsida, men dessa två fastnade jag verkligen för. 

Idag blir det att ta det lugnt, kroppen vill inte riktigt som jag vill. Ont i leder och mage, men skam den som ger sig jag kommer fortsätta med julpysslandet då jag tycker att det både är avkopplande och roligt. Ska bli kul att få ta fram allt man fixat med inför julpyntandet, som brukar börja lite smått till den första advent.

Hoppas att allt är bra med er.

Kram Kram Marre


2 kommentarer:

Annie sa...

Hoppas du mår bättre nu <3

Marre82 sa...

Tack <3 Jag mår lite bättre nu tror att det har med vädret att göra. Varit blåsigt plus regn till och från under natten och dagen. Hoppas att allt är bra med dig :) <3