tisdag 10 september 2019

10 September 2019 Juligt på Lagerhaus

Hej.

Många som redan har skrivit om Lagerhaus på sina bloggar, när det gäller deras julkollektion för i år. 
Tagit lite tid för min del, men här kommer lite bilder även ifrån Lagerhaus på min lilla Julblogg.

Fina små julgranar att ha på bordet. byrån eller precis vart man själv tycker att dem passar. Hos oss skulle den vita dekorations granen passa bra i vårat vardagsrum. Så det kanske blir några som får flytta hem till oss.

Två ljus med doft av kanel.



Julgransljus samt kotte, jag älskar naturen så dessa ljus skulle passa mig perfekt.




Fanns mycket fint på Lagerhaus.

Nu väntar jag med spänning på Rusta och Ikeas julkollektion.
Har sett att Dollarstore har kommit ut med sina julsaker i butik, ska bli intressant att se om dem även kommer ut med julsaker på deras hemsida. 

Ha det gott.

Kram Kram Marre


2 kommentarer:

Annas Strålande Jul sa...

Gran- och kottljusen var riktigt fina, samt de mörkgröna ljushållarna. Är också spänd på vad Rusta kommer med i år.

Marre82 sa...

Ja visst var dem fina :) Längtar verkligen när det gäller Rusta, tittar varje dag för att se om dem har kommit ut med något i Press.