måndag 2 september 2019

2 September 2019 Smaker till Julen

Hej.

Har inte kunnat skriva något i bloggen på ett par dagar då vårat internet strular. Men kunde inte hålla mig ifrån bloggen längre så jag testar nu att skriva på mobilen. 

Det har kommit ut mera juliga nyheter när det gäller smaker, denna gången även till våra fyrbenta gosiga vänner. 

Mjau Julsill och Doggy Julpaté. 
-----
Dumle med smak av Caramel / Cranberry
                                  Karamell / Tranbär
-----
Daim Orange
-----
Annas Pepparkaksglass
-----
Blossa:s Alkoholfria Glögg, Äpple och Vanilj 
-----

Något av dessa som du känner att du vill ha hemma på julen?
Jag vill nog testa Blossa:s alkoholfria glögg.

Ha det gott.

Kram Kram Marre

2 kommentarer:

Annas Strålande Jul sa...

Daim apelsin låter supergott! Apelsinchoklad är bland det bästa jag vet. Pepparkaksglass låter ju onekligen intressant, men vet inte hur det skulle smaka.

Marre82 sa...

Jag är inte så mycket för Apelsin smak på choklad men tycker det är roligt att höra vad andra kommer att tycka. :) Min sambo tycker det är gott också så det blir att köpa till honom när Daim apelsinen kommer ut. :)
Ja jag är lite fundersam med på pepparkaksglassen, men ska bli kul och intressant att testa den med.