torsdag 19 september 2019

19 September 2019 Vintersmaker

Hej.

Bara på kort tid så har det kommit ut massor med olika smaker inför vintern. Känns som man drunknar lite och man funderar på hur man ska komma ihåg allt. Vill ju testa allt för att se om man tycker om det eller inte. Är det något av dessa som ni redan har testat så berätta gärna vad ni tycker. :)
















Lite mer bilder på saker som kommer till vintern.








-----
Kommer säkert ännu mer smaker inför julen, men ville lägga ihop alla så är det lättare att göra en lista på allt som man vill testa. :)

Får se när jag skriver nästa gång i bloggen då det är mycket runtomkring oss just nu som är jobbigt. Glöden för julstämningen finns inte riktigt där som det gjorde för några dagar sedan av olika anledningar. 
Men hoppas att allt med er är bra.

Kram Kram Marre

4 kommentarer:

Annas Strålande Jul sa...

Gud så mycket gott det vankas till jul! Är särskilt sugen på att prova Juleskum, pepparkaksglass, Daim apelsin och Tomteglassen från Sia.

Marre82 sa...

Ja det är hur mycket som helst att testa :)
Vad kul att höra vad du vill prova det är så mycket olika saker så jag vet knappt vart man ska börja hehe
Funderar på Blossas glögg äpple och vanilj, Dumle, Marabou Pepparkaka, Pepparkakskulorna, Cheez snow ballz och tomteglassen kan vara gott. Så det lutar nog åt dem först för våran del. :)

Annie sa...

Personligen hoppas jag att jag har råd att låta hundarna smaka på deras nyhet. Eftersom jag själv knappt äter godis eller dricker läsk så är det inte så mycket i övrigt som jag själv är nyfiken på...
Hoppas att det lugnar ner sig för dig igen och att julpeppen kommer tillbaka; din blogg har snabbt blivit en av mina favoriter <3. Kram!

Marre82 sa...

Ja dem blir nog glada över att få smaka på årets nyhet för vovvar. Våran prins kommer vi nog köpa den till också om hans mage vill gå med på det förstås. :)
Ja det hoppas jag med på, det har varit mycket hela det här året. Hoppades på att det skulle bli lugna månader fram till jul men så blir det nog tyvärr inte. Men jag försöker att hålla humöret uppe och njuta över att läsa din och Annas fina julblogg inlägg. Går in och tittar varje dag för att se om det är något nytt att läsa. <3 Så Tack så mycket det värmer gott att få höra att du tycker om min julblogg, det gör allt så mycket roligare att skriva i den. <3 Kram