tisdag 25 augusti 2020

25 Augusti 2020 Idag fortsätter vi..

 Hej.

 

Idag tänkte jag fortsätta med Bloomsbury Barn 

Dem har väldigt mycket fint där som te.x tomtar, julgranskulor, fönsterdekorer och speldosor.




Denna tomten är väldigt söt med sitt leende. Dem andra tomtarna tycker jag är jätte fina, tomtar helt i min smak och tycke.

Sen har vi också några fönsterdekorer att välja emellan bland annat dessa.

Kyrkan på bilden under är en speldosa som verkar spela flera olika julmelodier. 

-----

Så har dem som jag skrev i början av inlägget julgranskulor i olika former och färger.




Även några med fina motiv på.



Så tipset ifrån mig både idag men även ifrån inlägget igår gå in och titta på deras fina saker och dröm dig bort till julens magiska värld.

Man behöver släppa tankarna på oroligheterna där ute och drömma sig bort till något som ligger varmt om hjärtat.

Jag hoppas att alla ni bloggläsare mår bra och att ni tar hand om er.

Skickar massor med kramar och kärlek till er.


// Marre

 

2 kommentarer:

Annas Strålande Jul sa...

Åhh så söta tomtar! Och vilka vackra julgranspynt också. Skulle vilja ha dem allihop.

Marre82 sa...

Håller med dem är så fina. 😊
Dem har väldigt mycket vackra saker på deras hemsida så man kan sitta länge och titta på allt.