tisdag 18 augusti 2020

18 Augusti 2020 Mer ifrån Rusta massor med fina tyger..

Hej.

Igår skrev jag om pressbilder som Rusta kommit ut med inför Julen.

Idag tänkte jag visa några bilder på olika tyger såsom gardin, dukar och kuddfodral.


Första bilden är en gardin som jag tycker är så fin, dem har flera gardiner som man kan se på deras pressbilder. Men denna fastnade jag verkligen för, kanske något till datarummet?

Titta på denna fina gardin den har så fin röd färg tillsammans med guld mönstret. Blev verkligen kär i denna gardinen.
 
-----
Nästa jag hittade var kuddfodral och även bordslöpare.
 

 
 



Tycker om den vita bordslöparen men även kuddfodralen och bordslöparna som matchar dem. Dem andra två är väldigt fina dem med och passar bra om man vill ha grönt eller guld till julen.

-----

Jag brukar köpa en julstrumpa till våra djur och då vi skaffat kattunge så ska hon självklart med få en julstrumpa. Rusta kommer komma ut med tre stycken som är jätte fina så kanske blir det något av dem.



Dem är nog rätt stora för att fylla julklappar med kattgodis eller kattleksaker i så kanske ska köpa en presentpåse i sammet till henne istället.

Dem är väldigt fina dem med så får se vad det blir till henne.

// Marre

Inga kommentarer: