fredag 21 augusti 2020

21 August 2020 Tomtar och ljus Rusta

 Hej.

 Jag älskar doftljus och speciellt doftljus som doftar av julen. 

Rusta kommer ut med tre ljus som jag är intresserad av att testa.



Tänk att sitta inne i soffan med en varm gosig filt för att titta på några julfilmer medans snön faller tyst utanför fönstret. Känna doften av julen av ett ljus som lyser fint på bordet. Efter man tittat klar på julfilmerna släkt ljusen och går ut på en promenad i vinterlandet eller bara vara ute för att njuta av snön. Kommer sedan in i värmen och doften av ljuset man haft tänt innan man gick ut fortfarande finns kvar.

Det är julmys för mig.


Rusta kommer också ut med några tomtar denna är min favorit.

hade varit fin i hallen för att hälsa en välkommen hem.

Dem kommer även ut med denna tomten vet inte riktigt vad jag ska säga om den men det finns nog många där ute som tycker den skulle passa i hemmet.

//Marre

2 kommentarer:

Annie sa...

haha, den där tomten...!!!
Jag håller med dig om juliga doftljus; så mysigt på vinterhalvåret och julen!

Marre82 sa...

Ja det är så mysigt när det doftar gott av julens dofter. Man får verkligen en längtan och stämningen fram till julen. <3