måndag 17 augusti 2020

17 Augusti 2020 Inför Julen 2020 Rusta

 Hej.

 

Igår såg jag smaknyheter på juleskum. Idag såg jag att Rusta har kommit ut med pressbilder på deras julsortiment.

Så kunde inte låta bli att titta igenom allt. Känns som att det är mer än jag som längtar till julen när man ser massa nytt ploppa upp när det gäller julnyheterna. Förra året väntade jag länge på att Rusta skulle komma ut med sitt och detta året så kommer dem ut tidigt.

 

 Första jag tittade på var deras stjärnor och ljusstakar. Hittade några som jag tyckte var enormt fina.

Denna vita stjärnan är så fin.
Den här hade passat i vårat kök med tanke på färgerna men då vi har en gammal adventsstjärna som vi alltid sätter upp i köket så får det bli något annat i det andra fönstret. Har två fönster i köket så får se vad som blir i det ena.


Dessa är också väldigt fina skulle tänka mig att ha denna i ett av fönstren till julen. Tror att dem blir mysiga när dem får lysa i fönstret i vintermörkret.


-----

Och här kommer två ljusstakar som jag tyckte väldigt mycket om.


Denna med tomtar på hade varit väldigt fin på bordet i köket.

Kanske denna i vårat andra fönster i köket? Får se vad sambon tycker om den.


-----


Kommer lägga upp några inlägg på det andra som även kommer ut på Rusta. 


//Marre

Inga kommentarer: