onsdag 23 oktober 2019

23 Oktober 2019 Estrella Chips

Hej.

Under tidigare år har Estrella kommit ut med sina chips som smakar Julost.


Många tycker jätte mycket om dem och det är nog därför dem har kommit ut varje år sen den släpptes. Om den kommer detta året igen vet jag inte, men är inte så mycket för just dessa chips. 

Mina favoriter var 


Julhjärtan med smak av gräddfil och röd paprika, ångrar att jag inte köpte på mig massor med påsar när dem fanns. Men hade nog ett litet hopp om att även dem skulle komma tillbaka igen året efter. Detta var 2016 och jag har inte sett röken av dem sen dess  vilket är tråkigt.

Året efter kom istället 


Tomteluvor med smak av ost, tomat, lök och gräddfil dem var goda men inte som Julhjärtan.
Men hade Tomteluvorna kommit ut igen och även Julhjärtan så hade jag nog rusat till affären och köpt massa påsar så jag kan njuta. haha

Anledningen till detta inlägg är att jag var inne på mathem.se och fick då se att dem snart skulle få in dessa


Julgranar med smak av gräddfil, vitlök och mild jalapeno och jag som älskar granar annars älskar också utseendet på påsen. Så denna kommer jag definitivt köpa och mumsa på. Är lite rädd för jalapeno då jag inte klarar av starka saker. Men då det står att det är mild jalapeno så kommer jag iaf testa dem.

Vad tror ni om Estrellas Julgranar?

Ha det gott

Kram Kram Marre

4 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, tack för tips, måste jag köpa när den släpps!

Marre82 sa...

Ingen fara :)

Annas Strålande Jul sa...

Jag tycker faktiskt om deras julchips. Det är något med sältan och julosten ihop som jag gillar. Inte kanske något jag skulle äta jämt, så därför har det varit precis lagom att de bara kommer en gång om året, som omväxling. Jag har dock inte provat de andra.

Marre82 sa...

Ja det är många som tycker om dem har jag märkt :) Tur att det finns smaker för alla :)