fredag 11 oktober 2019

11 Oktober 2019 En sida jag inte besökt på länge

Hej.

Det är inte ofta jag går in på denna sida, varför vet jag faktiskt inte.
Tror jag har sprungit förbi i all hast och glömt den, när jag istället valt att titta på Pinterest för att hitta inredningstips eller som nu tips inför julen. Instagram för att se julnyheterna, Rusta och Dollarstore lite inredning och annat som jag tycker är fint till ett bra pris.

Men idag när jag tittade i mailen så hade jag fått ett mail från denna sida och bestämde mig för att det nog är dags att gå in och titta runt lite.
Väl inne på Cellbes  så gick jag in på deras julsaker på en gång, ovanligt när det gäller en jultoka som jag. Haha Näe men julen har alltid fått mig att må bra, julen för mig är värme, omtänksamhet och gläjde. Gemenskap och tindrande ögon,en kärlek till julen med andra ord.

Så vad fanns det för roliga och fina saker till julen på Cellbes?? 

Jo bland annat dessa ursöta tomtar som sitter och myser på en stubbe.



Två olika ljushållare i form av en ängel:
























Änglaspel och Tomte







































Kommer fortsätta en stund till och titta på Cellbes julsortiment känner jag, det fanns mycket fint.



Ha det gott

Kram Kram Marre


2 kommentarer:

Annas Strålande Jul sa...

En hel del julfint hos Cellbes, med andra ord! Jag köpte faktiskt mina julgardiner därifrån, för en sådär 7 år sedan eller så. Tycker det är en bra sida.

Marre82 sa...

Ja det fanns mycket fint, var ett tag sedan jag beställde något därifrån med så får se om det kanske blir något denna gången. Älskar att titta runt på olika sidor när dem fått in saker till julen :)