onsdag 20 november 2019

20 November 2019 Adventsstjärna

Hej.

Den 13 November var jag och sambon till Rusta. Där jag hittade 3 saker till vårat sovrum.

Den första är denna duken 
Som kostade 30 kr och jag tycker den är väldigt fin med sin röda färg och guld mönster.

-----

Den andra är en adventsstjärna som jag tycker är jätte fin.

Den är gjord av sammetspapper och kostade då 50 kr. nu såg jag på deras hemsida att det är rea på den och kostar 37.50.

Både stjärnan och duken finns med på denna bilden.


Är inte riktigt klar med fönstren, måste fixa lite glödlampor till stjärnorna och så ska en och annan liten tomte ta plats.

-----

Den tredje saken jag hittade som också ska vara i sovrummet är en julgransmatta, den kostade 50 kr.


Kommer bli inslag av rött och guld i sovrummet. Så jag ser fram emot att fixa och dona färdigt där.

Ha det gott.

Kram Kram Marre



4 kommentarer:

Annie sa...

Vad fint det blir:) Visst är det mysigt med rött i inredningen runt jul:)
Jag köpte också en röd stjärna på Rusta idag. Jag ville ha en stor stjärna så jag hade inte råd med en sammetvariant men jag är nöjd med den jag köpte ändå. Ska sätta upp den imorgon och göra klart juldekorationerna i köket:)

Marre82 sa...

Tack :) Ja jag tycker jätte mycket om vårat sovrum nu när det är mysiga röda detaljer här och var. :)
Vad kul att du hittade en stjärna den kommer nog bli jätte fin i fönstret :)
Jag fixade med sovrummet igår tog sin lilla tid men nu när det är klart känns det som om man bara vill vara där inne hehe

Annas Strålande Jul sa...

Så julmysigt du har det! <3 Vilken fin, härligt mörkröd stjärna.

Marre82 sa...

Tack <3 Ja vi hittade stjärnan på Rusta och jag fastnade för den på en gång. :)