onsdag 21 november 2018

21 November 2018 Lite snö och Julsaker

Hej

När jag vaknade vid fem på morgonen så såg jag att det hade snöat lite inatt, Inte första gången det har snöat i November, men första gången det ligger kvar. Jag hoppas att det kommer mer snö och att det stannar fram till jul. Men det är nog bara önskningar kan jag tänka mig.

----
Igår kväll satt jag och letade lite efter en sida med fint julpynt. ville hitta någon sida där man kunde hitta både gammal och ny stil. jag snubblade över en sida som jag inte har sett innan men dem hade massor med fina saker. Lägger ut lite bilder på det jag hittade mer finns på sidan, under varje bild lägger jag också ut länken till varje sak. 

B.l.a. julte

----

----
Dem här tyckte jag var jätte fina med sina lyktor och ljus.
----


----
Hittade även denna kalender, tycker den är jätte fin och mycket att titta på.
----

                                                 Vit Bil                                    Röd Bil

----

                                           Snöglob,           Sagomåne,         Juldekoration

----


-----




Änglaspel tycker jag är väldigt fina.



----
Nä nu måste jag sluta lägga ut massa bilder haha, kan knappt få nog av allt fint jag hittar. Ville bara dela med mig av lite, men det råkade att bli en hel del. Orkar ni inte titta igenom alla bilder så ger jag er länken här så kan ni titta lite själva i lugn och ro.

Hittade som sagt sidan igår kväll när jag sökte på julpynt, så jag vet inte så mycket om dem men mycket fint har dem. Någon som handlat där?


Ha det gott

Kram Kram //Marres82

(Bild hittad på Pinterest)

Inga kommentarer: