måndag 19 november 2018

19 November 2018 Julpyntning

Hej.

Nu har man börjat at få upp julpynt här och var här hemma. Nu är det bara två rum och två små hallar kvar att fixa i ordning. Lite bilder på det jag hunnit med hittills.




Ovanför skåpen i köket.
----



Köksfönstret och våran kökslampa fick också lite julfint.
----


 Vardagsrummet har jag gjort lite mer i förutom granen, fönster, soffa och bord.
Tv-bänken och bokhyllan fixade jag i ordning idag, så bild på det kommer snart.
----



Första bilden är när man kommer upp för trappen, andra bilden är nedanför trappen vid ytterdörren. Den sista bilden ser man när man går upp för trappen, på bilden ser man också två dörrar på var sida. Lägenheten vi bor i har varit två lägenheter innan, men slagits ihop till en lägenhet vilket gjordes innan vi flyttade in. Så första året hade vi hatthyllan och skoställ uppe, vilket kändes heltokigt för oss. Så när vi målade och tapetserade i trappen så köpte jag en fin hatthylla på loppis och satte upp precis innanför ytterdörren. Så nu har vi två små hallar/rum uppe som jag inte riktigt vet hur jag ska julpynta i. Men får se vad jag hittar på. :-)

Mer bilder kommer när jag är helt klar.
Snart är det första advent, vad jag längtar.

Kram Kram //Marres82



Inga kommentarer: