fredag 16 november 2018

16 November 2018 Vem blir årets julvärd?

Hej.

Vem blir årets julvärd? Det får vi veta på tisdag klockan 02:00 på SVT play.
Ska bli intressant att se vem det blir, vem hoppas ni på?





Idag blev det lax och potatis till middag så nu känner man sig propp mätt. När det har lagt sig ska jag ta mig ann köket, tillsammans med våran Golden vovve som också älskar julen. Framförallt granen, varje år vill han alltid sova så nära granen han bara kan. Varje år kommer matte och tar kort och stör hans mysstund. Men kan inte låta bli han är så fin när han ligger där och tittar på allt i granen.

Innan jag börjar med köket ska jag passa på att fixa det sista julpysslet och även leta reda på min duk som jag hade tänkt att ha på bordet. Av någon anledning börjar det också bli en jultradition här hemma, att leta efter en sak varje år som man behöver men inte kommer ihåg vart det tog vägen.

Ha det gott

Kram Kram // Marres82


Inga kommentarer: