fredag 15 oktober 2021

15 Oktober 2021 Två nya julsmaker för i år

 Hej.

För ett tag sedan så testade vi två nya julsmaker som kommit ut inför julen. 



 -----

Juleskum Äpple och kanel var den första sambon och jag testade.

Sambon tyckte att kanelsmaken tog över för mycket.

Jag kände av kanelsmaken men även äpple smaken.

Vet inte om vi kommer köpa den igen för att ha till julen. Men att köpa en påse till min pappa som älskar Juleskum kommer jag att göra. Vad han kommer tycka om dem vet jag inte, men jag vet att förra årets Juleskum tyckte han om.

----

Och så Dumle med smak av Polka Mint och mörk choklad.

Sambon tyckte om den väldigt mycket.

Jag som inte tycker om mörk choklad annars, tyckte verkligen om denna.

Så får den vara med på julen? Definitivt, den var så god.

-----

Har du testat någon av dessa? Eller är det någon av dem som ni är sugna på att testa?

// Marre



Inga kommentarer: