tisdag 12 oktober 2021

12 Oktober 2021 Rustas julsaker

 Hej.

Så kommer vi idag till Rustas julsaker.

 


Tjohoo för Angelstads gardiner och tyg. Kan erkänna att jag var lite orolig för att dem inte skulle komma ut detta året. Vill så gärna ha det gråa tyget och sy egna gardiner till köket. Har bestämt mig för att ha grått i fönstren i år.

Lite tråkigt kanske vissa tycker, att ha Angelstad i varje fönster. Men kan inte hjälpa det dem är så fina. Har ett par blåa som ska vara i sovrummet. Dem gröna i datarummet, dem röda i vardagsrummet och så ett par gråa i köket. Kanske kommer det något år som jag hittar ett par gardiner som jag tycker är finare. Men dem senaste åren har jag fastnat för dessa.

-----


Denna stjärna har jag tittat på många gånger så när dem kommer ut i butikerna så ska jag se om det är något som jag vill ha i vårat kök. Det finns så många fina stjärnor att välja på.

-----


Även Rusta kommer ut med pappers julkulor.

-----



Och så några av deras fina julgranskulor.

-----


Titta på dessa fina kuddfodral och den mysiga filten.

-----


En fluffig vit matta att ha under julgranen.

-----



En mörkare grå bordslöpare och en söt tomte.

Så åter igen tänker jag på hallen och den söta tomten som skulle passa bra där.

-----

// Marre

Inga kommentarer: