torsdag 7 oktober 2021

07 Oktober 2021 Dags för julbloggandet igen

 Hej.

 

Nu är det dags att lite smått öppna upp julbloggandet igen. Har blivit mycket senare i år att starta upp den då det har varit mycket på sista tiden.

Hjälpt svärfar att flytta, vi har fixat i badrummet och jag har haft mycket med att fixa här hemma med inredning. Kan säga att jag haft lite svårt att bestämma mig vad som passar bäst i varje rum.

Vi har också varit iväg med våran kära vovve då det var dags att låta honom att sova. Är så glad över att ha haft honom i vårat liv och kommer aldrig glömma honom. Kommer bli extra tufft när det närmar sig julen mer och mer då han alltid var med mig medans jag pyntade. Han älskade när granen kom upp och ville alltid ligga och sova nära den.

-----

Kommer börja bloggandet med att skriva om saker som finns och kommer finnas i olika butiker inför julen. Starten för det kommer bli imorgon och jag har valt mina favoriter i varje butik.

Kommer börja med en sida som jag varje år skriver och lägger ut bilder ifrån.

 

Hoppas att allt är bra med er och önskar er en mysig höst.

 

 // Marre

Inga kommentarer: