onsdag 24 oktober 2018

24 Oktober 2018 Planering av julpyntandet.

Hej

Den senaste tiden har jag pysslat lite saker till julen, planerat vad jag ska göra i varje rum när det kommer till julpyntandet.
Tidigare år har jag tittat igenom julpyntet och blandat färger på allt i varje rum.
Detta året ska jag försöka mig på ett färgtema för varje rum.
Så detta har jag bestämt mig för:


Vardagsrummet ska gå i silver och rött.





------

Lilla sovrummet får det bli vitt och svart.


------

I stora sovrummet kommer det bli en blandning av grönt, vitt och rött.


------

Och i köket beige och rött

------

Sen återstår datarummet, två hallar och trappen vet inte riktigt vad jag ska välja för färger där men det lutar nog till att det får bli lite blandat.

Jag tycker det är mysigt att sätta sig ner och planera inför julpyntandet samtidigt som man har en julfilm från Netflix i bakgrunden. Känner verkligen i fingrarna att det kliar efter att få börja pynta lite smått, men det får allt vänta. 

Ha det gott

Kram Kram //Marres82



Inga kommentarer: