fredag 12 oktober 2018

12 Oktober 2018 Planering av Juligt badrum + Julfilm

Hej

Det första jag tänkte på när jag vaknade på morgonen var just badrummet inför julen. Jag brukar sätta in en plast stjärna som drivs med batterier och även sätta upp en julig gardin i fönstret. Men jag känner att jag skulle vilja ha något mer där inne som gör det mer juligt. 

Jag fixar och donar i varje rum, men lägger inte lika mycket energi på badrummet. Vilket jag tycker är tråkigt, så det första jag gjorde när jag satte mig vid datorn var att leta lite saker som man kan ha i badrummet. Ville dela med mig av vad jag hittade, vet inte riktigt om det kommer bli dessa saker för mig men det ger kanske lite inspiration om det är fler som känner samma sak.



Hittade två stycken pumptvålar den ena på Varuhus1.se  och den andra hittade jag på Partykungen.se. Den på Partykungen hade dem inte inne just nu, men förhoppningsvis kommer dem ha den snart igen.

-----

Satt även och tittade på badrumsmattor och hittade en röd på Ikea.se
Väldigt liten dock, men för den som har ett litet badrum passar den nog utmärkt. 

----

Sen kände jag att jag ville titta efter duschdraperi som var mer juligt i butikerna som är nära där vi bor. Men hittade ingenting alls. Så det fick bli att söka på Wish.com

Hittade denna och tyckte den var fin, om man vill ha ett rött tema i badrummet.

--------



Två stycken sådana stjärnor köpte jag ifrån Dollarstore  2016 tror dem kostade 30 kr st. Dem är jätte fina att ha i badrummet, då man oftast släcker lampan när man är klar och går ut. 

-----

Finns det något mer man kan ha i badrummet som gör det lite mer juligt?

Ett till litet tips är att Netflix kommer ut med en ny Julfilm den 22 November som heter The Christmas Chronicles 



Ha det gott

Kram Kram //Marres82




Inga kommentarer: