fredag 14 september 2018

14 September 2018 Limited Edition jul godis

Hejsan

Kommer börja lite smått att skriva lite om olika saker till julen. Om årets glöggsmaker, juldekorationer, pyssel inför julen och mycket annat. Som jag skrev tidigare i bloggen så kommer jag att skriva lite då och då för att inte hinna tröttna på allt som har med julen till. Vilket jag lyckas med dem senaste tre åren. Har tittat lite på andras julbloggar och sett att det har kommit ut massor med olika julnyheter på Rusta, Lagerhaus och Ikea redan och tänkte visa lite bilder på det men också att Polly har kommit ut med en ny godis smak för denna julen. Även Juleskum har det kommit ut en bild vet inte riktigt om det kommer vara den smaken eller om det är en redigerad bild. Men det märker vi när det börjar närma sig.

Tänkte då börja med Polly som kommer ha en ny smak detta året och det är


Polly Vinter som kommer ha smak av Pepparkaka, Clementin och Julkola. 
Det kommer bli intressant att se hur dem smakar då jag tycker om alla tre smakerna annars.

------------------------------------------------

Skrev innan om Juleskum och vet som sagt inte om detta kommer vara den nya smaken men lägger ut bilden så får vi se om det stämmer senare i år.

Om detta stämmer så kommer det bli väldigt intressant för min del då jag älskar Kola, förra årets Juleskum som hade smaken Lingon var jag väldigt förtjust i. Så får se om detta kommer bli en av mina favoriter.
------------------------------------------

Julkalendern för i år heter "Storm på Lugna gatan" som du kan läsa mer om här https://www.svt.se/barnkanalen/julkalendrar-i-svt/

-----------------------------------

I nästa blogg inlägg kommer jag försöka skriva och lägga ut lite bilder på julnyheterna som finns på Rusta, Lagerhaus och Ikea.

Ha det gott

Kram kram // Marres82



Inga kommentarer: