tisdag 14 november 2017

14 November 2017

Hejsan

Var ett bra tag sen som jag uppdaterade bloggen. Har varit förkyld nu i två veckor och det sitter i fortfarande. Men har pyntat lite här hemma redan, men det är mycket som är kvar som ska fram.

Idag tänkte jag att jag skulle lägga ut en bild på dem nya julchipsen ifrån Estrella. Efter det kommer jag skriva om glöggen som är från Saturnus.

Men först Estrellas nya julchips som kommer vara:
Tomteluvor med smak av ost, tomat, lök och gräddfil, ska bli väldigt intressant att få testa dem. Jag älskade förra årets julhjärtan, men den här kanske blir min nya favorit. Vet inte om denna har kommit ut i butikerna ännu, men har den det och du redan har köpt dem. Så hade det varit roligt att veta vad just du tyckte om dem.

Jag och min sambo har testat den nya Saturnus glöggen med smak av choklad och Hjortron
 
Doften på glöggen var himmelskt och gav verkligen förväntningen av att det skulle smaka lika gott. Men både jag och min sambo tyckte att den var för söt i smaken och glöggsmak karaktären kom inte riktigt fram. Så nej det får bli deras original glögg istället i år.

Vi har också testat:
Denna var jätte god, den smakade som originalet men med Lingon i så den kommer få pryda vårat godisbord detta år tillsammans med frukt, After Eight och lite annat gott.

Ha det gott.
Kram Kram // Marres82

Inga kommentarer: