måndag 20 november 2017

20 November

Hej

Igår fyllde min näst äldsta bror år, stort grattis till honom.

Igår åkte också våra två granar upp en i ena hallen och en nere vid ytterdörren. Hade tänkt att den lilla granen skulle vara där nere och den stora här uppe. Men den enda platsen jag kunde ha den stora granen var framför ett fönster. Vilket jag kände att jag inte ville ha för då skulle den dölja adventsljusstaken.
Så det fick bli den lilla granen uppe istället och den stora nere, vilket jag blev väldigt nöjd med. Även våra små djur tyckte om det.
För det dröjde inte många sekunder innan detta busfröet la sig vid granen. Kanske väntar han på tomten för att få paket?
Igår så snöade det igen ute och denna gången ligger det kvar fint på backen. Snöade lite till under natten, hoppas på att det kommer mera.
Idag blir det att sätta upp lite mer, känns som man aldrig blir klar. Men mysigt när allt är färdigt.

Kram Kram //Marres82

Inga kommentarer: