lördag 27 oktober 2018

27 Oktober 2018 Lilla Sovrummet

Hej

För tre dagar sedan började jag lite smått med sovrummet. Bytte gardiner, fixade till ovanpå det svarta skåpet, även bordet med tv:n på blev lite pyntat. Jag bytte även ut överkastet till det svarta och fixade lite vita och svarta kuddar plus ett vitt överkast till enkelsäng att ha vid fotändan.





----


----


----


----


----
Jag blev väldigt nöjd med dem vita gardinerna emellan dem svarta, så jag är glad att vi köpte dem.

Trodde inte att det skulle ta sån tid som det gjorde, då det inte var så många ställen som jag ändrade på. Men nu har jag ett hum om vilken tid det kommer ta i dem andra rummen. 

Så jag får snart börja med vardagsrummet då det kommer ta längst tid, stora sovrummet får jag ta sist eftersom jag använder det till julpyntsförvaring just nu. 


Ha det gott.

Kram Kram //Marres82






Inga kommentarer: