måndag 8 oktober 2018

8 Oktober 2018 Nya julsmaker

Hej

Hoppas att allt är bra med er, här det bara fint ska ta mig i kragen och gå igenom julpyntet här hemma. Ljusslingor ska gås igenom för att se vilka som fungerar och inte, julpynt och adventsljusstakar ska kollas för att se om man kanske ska köpa nytt i år.

Men innan jag börjar med det, tänkte jag tips om två nya smaker till julen den ena är




Ben & Jerrys julglass 2018 
Glassen är av smaken karamell med pepparkaks- och chokladbitar.

och 


Kung Oscar Päron

----------------------------------

Pepparkakorna har en söt päronsmak som dem tror att det ska passa utmärkt till dem som tycker om att äta ädelost på sina pepparkakor. 
Så ja kanske blir jätte gott, jag har aldrig testat ädelost på pepparkakor kanske är det dags att göra det. Vet inte ens om jag tycker om ädelost hehe men man ska alltid testa på något nytt annars så vet man inte.

Ha det gott.

Kram Kram //Marres82







Inga kommentarer: