måndag 1 oktober 2018

1 Oktober 2018 Filmer nära jul

Hej

I November kommer det att komma ut två nya filmer, den ena heter Disney´s The Nutcracker and the Four Realms och den andra är Grinchen. Ska bli intressant att se om dem är bra. Varje år kan jag inte undgå att titta på Polarexpressen som är min absoluta favorit när det börjar närma sig julen. Hoppas på att det ska komma ut någon mer film som är som den. Polarexpressen tycker jag ger både värme och även känslan av mysig jul. 


Disney´s The Nutcracker and the Four Realms

------------------------------------


Grinchen

--------------------------------

Jag brukar även titta på The Holidays varje år som också ger den rätta julstämningen innan man ska börja med julpyntet.

Finns det någon mer film som ni tycker att jag borde se, tipsa gärna nedanför.

Ha det gott 

Kram Kram //Marres82


Inga kommentarer: