lördag 3 november 2018

3 November 2018 Vardagsrummet

Hej

Var ett tag sedan jag skrev, men har inte riktigt vetat vad jag ska skriva om. Har haft mycket som snurrat i huvudet den senaste tiden så det har inte riktigt funnits plats för bloggen. 

Men har fixat lite i vardagsrummet inför första advent, bytt gardiner och lite dukar.  Så har mycket mer att göra så jag får ta lite då och då för att hinna med allt. 

Lite bilder ifrån vardagsrummet.




Dessa ljus hittade vi på Rusta, inga ljus jag kommer att tända därav tygblommorna runt dem. Stjärnan som står i fönstret är tänt för bildens skull, så kommer tändas först till första advent.

Ha det gott

Kram Kram //Marres82


2 kommentarer:

Annas Strålande Jul sa...

Oj så mycket julstämning redan hos dig! Vad fint det ser ut. :)

Marre82 sa...

Tack så mycket :) Ber om ursäkt att jag inte svarat förrns nu men missat alla fina kommentarer jag fått.