tisdag 9 oktober 2018

9 Oktober 2018 Dollarstore

Hej.

Igår var vi iväg för att handla lite mat, när vi var färdiga med det så gick vi in på Dollarstore. Dem hade rätt mycket julpynt framme och jag fastnade där en bra stund. Hittade två saker som jag föll för och dessa fick följa med hem. Ska bli roligt att se hur det blir när det får pryda sin plats. Dessa två sakerna hittade jag.


En julduk (löpare) för 40 kr, det fanns flera att välja emellan men denna fastnade jag för.

----------------

Det andra jag hittade och köpte 4 st av är detta.


Tomteluvor till stolar för 10 kr st. Jag har gjort egna tidigare och kommer ha dem i köket, men dessa kommer att få pryda stolarna i vardagsrummet. 

Är nöjd med det jag hittat från Dollarstore och vet inte om dem kommer ut med mera julsaker i den butiken vi var i. Men det var helt klart värt att åka dit och ta en titt. 

Har ni hittat något fint julpynt i år?? Kanske något fint på loppis eller i butiker?

Ha det gott.

Kram Kram //Marres82


2 kommentarer:

Annie sa...

Tyvärr har inte 'vårat' nyöppnade Dollarstore tagit fram julsakerna än... Men jag ser verkligen fram emot att få se vad de kommer att ha för grejor i år!

Marre82 sa...

Var ett tag sedan du skrev ber om ursäkt för att jag inte svarat på den tidigare, missat alla fina kommentarer jag fått. Hoppas att du hittade något jul fint på Dollarstore. God Jul :)