tisdag 6 oktober 2020

6 Oktober 2020 Smaktest

 Hej.

Vi hittade några julsmaker på Coop som vi nu har testat.

 

Den första vi testade var den med smak av pepparkaksdeg.

'


Marre: Jag hade väldigt svårt för denna, tyckte den smakade bränd pepparkaka så ingen hitt för min del.

Jimmers: Nej ingen smak som jag tyckte om alls, kommer inte köpa denna igen.

-----

Den andra vi testade var den med smak av knäckkola.


Marre: Denna tyckte jag var väldigt god och något som jag skulle tänka mig att köpa igen. Den hade en gräddig smak av knäck men man kände också kolasmaken tydligt.

Jimmers: Helt okej bättre än den med smak av pepparkasdeg.

-----

Och sist men inte minst den från Fazer med smak av pepparkaka.


Marre: Mums denna var så god, helt klart min favorit av dem som vi testat idag. 

Jimmers: Tyckte att denna var god och man kände tydligt smaken av pepparkaka.

Har ni testat någon av dessa. Den första vi testade med smak av pepparkaksdeg fanns även förra året men då hittade vi den inte. Så tyckte att det var dags att testa den nu.

Har ni testat någon av dessa?

// Marre & Jimmers

Inga kommentarer: