torsdag 11 november 2021

11 November 2021 Fått upp lite julsaker

 Hej.

Har fortsatt att vara trött i flera dagar. Känns som energin inte finns där riktigt.

Men har iaf fått upp alla gardiner som jag ska ha till julen. Två stjärnor i fönstret i köket och tre i vardagsrummet. Och så en ljusstake i det stora fönstret i köket. Köpte en ljusstake som är på batteri den hamnade i hallen. Har mycket kvar så får se vad jag tar tag i härnäst.

Ska iaf ta lite bilder på det jag fått upp och lägga upp här. 

Väntar på att det ska komma lite snö, har sett många fina och mysiga bilder på Instagram på den första snön för denna vintern.

Så jag hoppas och håller tummarna för att det även ska komma hit, istället för en massa regn.

Hoppas att allt är bra med er.

Ha det gott.

// Marre


 

2 kommentarer:

EvaJB sa...

Oj, så långt har jag inte kommit ännu. Tänkte ta fram adventspryttlar på söndag. Gå igenom sladdar, lampor för att se att allt fungerar. Sedan blir de framtagna veckan före första advent.

Marre82 sa...

Känns inte som jag har kommit så långt. Mer än gardinerna och några stjärnor. Mycket planering innan det blir klart då jag har teman på val av färger i varje rum. Blir nog inte helt färdig med allt förrns i mitten av december. Med julsaker, bakning och allt annat som ska förberedas inför julen. Tycker inte om att stressa inför julen bättre att ta lite då och då. :)