torsdag 4 november 2021

04 November 2021 Alltid lär man sig något nytt...

 Hej.

Igår passade jag på att sätta upp julgardiner i sovrummet och vardagsrummet. Så nu är det bara lilla rummet och köket kvar. Men försöker att lära min lilla buse till katt att det inte är roligt att klättra i gardinerna.  😁

Jag och sambon tog ner några julkartonger ifrån vinden igår kväll, så idag ska jag gå igenom dem.

Idag när jag vaknade så fick jag se att jag fått massor med gilla på mina bilder på mitt julinstagram. Ser som en kratta när jag precis vaknat men också att man känner sig lite gammal fyller ju ändå 40 nästa år. 😂

Men jag kunde inte komma på hur jag taggar ett annat konto när jag skulle lägga upp en bild på alla gilla i händelser. Så det var bara för mig att sätta mig ner och söka information om det. Brukar inte använda Instagram annars, har ett vanligt konto men den använder jag knappt. 

Så nu har jag förhoppningsvis lärt mig hur jag ska göra. 

Hoppas att allt är bra mer er.

Har ni börjat smygpynta något?

// Marre

Inga kommentarer: