onsdag 12 oktober 2022

12 Oktober 2022 Testat lite nytt

Hej.

 

Häromdagen blev det att testa lite nytt. En av dem vet jag inte om den är ny, men första gången jag sett den iaf.

 


 Och det är denna jag funderar över om den är ny eller inte. Någon som vet?

Dem var iaf helt okej, smakade som vanliga Ahlgrens bilar men istället utseendet av söta små granar.

-----


Testade sedan After Eight med smak av apelsin och mint. Som jag skrev i tidigare blogginlägg så är jag inte så mycket för varken frukt eller bär blandat med choklad. Men oj så god denna var helt klart en ny favorit. Gick knappt att sluta äta dem. Det dröjde inte länge förrns den var helt slut. Mums rekommenderar den verkligen.

-----


Näst på tur var denna, var helt okej men fick känslan av choklad ifrån chokladkalender som man fick när man var liten. Var inte någon stor favorit för min del. Men helt klart värd att testa om du inte gjort det. 

-----


Är inte så mycket för julmust, vilket är tråkigt då jag tycker att det hör julen till. Men denna var väldigt god och kommer definitivt köpas igen. Man känner smaken av Trocadero med en liten hint av julmust. 

Är du inte mycket för julmust testa denna :) 


-----

Kommer försöka hålla koll på dem andra nyheterna också men än så lyser dem med sin frånvaro. Är väldigt nyfiken på vad det kommer vara för smak på Tomteglassen i år, någon som vet eller har sett något om den? Ni får gärna viska det till mig då hehe ;)

Hoppas att alla har det bra.

// Marre

Inga kommentarer: