måndag 30 september 2019

30 September 2019 Julpynt på Dollarstore

Hej.

I fredags var jag, sambon och min mor inne på Dollarstore för att titta på julpyntet som dom har.
När vi kom in i butiken så var julpyntet placerat lite här och var i butiken. Vilket gjorde mig lite besviken, jag vill gå runt i ett julpyntshav och njuta där allt pynt är samlade på ett och samma ställe. Men har 3 stycken Dollarstore till att besöka en i Laxå, en i Hallsberg och en i Örebro. 

Hittade i alla fall dessa tomtar som jag tycker är jätte fina.


Så får se om en får följa med hem nästa månad.

-----
Hittade även dessa glittriga renar


Har köpt två silvriga renar förra året men i en annan stil.


Tycker att dem är jätte fina så det blir nog två till denna gång.

-----

Annars så hade dem massor med saker i julpynts väg som bland annat dessa.




-----

Längtar tills nästa månad, för då har dem flesta butikerna kommit ut med sina julsaker, kommer bli mysigt att gå in i sin julbubbla och titta på allt.

Ha det gott.

Kram Kram Marre

Inga kommentarer: