söndag 29 september 2019

29 September 2019 Tillbaka blick från Julen 2018

Hej.

Satt och tittade på olika bilder från tidigare jular. Hittade två fina bilder på våran vovve prins.

Den första är  från julen 2017, då jag fick se att han hade hittat en ny favorit plats att sova på.


Året efter 2018 så sprang han runt och busade med sin mjukis boll medans jag fixade med granen. När den var klar frågade jag honom om granen var fin. Då slutade han leka med bollen och så hände detta,


Vet inte vad jag ska tolka med den där blicken, säger den kanske "är du seriös matte ska granen verkligen se ut så?" Men tror att han tyckte om den för sedan så låg han alltid med huvudet vänt emot granen eller så satt han bredvid. Tror allt vi har en vovve som älskar julen lika mycket som jag gör.

Och ja jag pratar med min hund som jag pratar med människor, men djur förstår mer än vad man tror.:) 
Och har inga barn så då får denna prinsen all uppmärksamhet :)

-----

Lite andra bilder på hur vi hade det till julen 2018.








-----

Ha det gott

Kram Kram Marre

4 kommentarer:

Annas Strålande Jul sa...

Så mysiga bilder med all vacker julbelysning, och den söta vovven så klart! Den där adventsstjärnan i trä påminner jättemycket om en vi hade när jag var liten. Stor nostalgi på den! <3

Marre82 sa...

Tack <3
Jag älskar den stjärnan,tycker om pynt som är mer nostalgi i :) och den lyser jätte fint i fönstret på kvällarna. <3

Annie sa...

Vilka mysiga bilder! Och ÄLSKAR att få se bilder på din pälskling! Jag tycker blicken säger: varför har vi ett träd HÄR matte?!

Marre82 sa...

Tack <3 Ja jag var tvungen att dela med mig av våran lilla prins :)
Haha Ja det kanske är så det är, då förstår jag lite mer varför han tittar på mig så konstigt <3