söndag 15 september 2019

15 September 2019 Rustas Julkollektion

Hej.

Gissa om man blev glad när man fick se att Rusta visar sin Julkollektion för i år. Många av julsakerna som var förra året kommer detta år med. Bland annat dessa gardiner:


Jag blev heltokig i dem förra året, men köpte dem tyvärr inte då jag inte visste vad jag skulle ha dem. Detta året får jag se hur jag gör.

-----
Lite mer bilder från Rustas Julkollektion.





-----

Ska titta vidare på allt dem kommer att ha. Så återkommer jag med mer bilder av deras Julkollektion.

Ha det gott.

Kram Kram Marre

2 kommentarer:

Annas Strålande Jul sa...

Eller hur, visst blev man glad att Rusta äntligen lagt upp sina julbilder! Det var fina gardiner, härligt mörka mysiga färger.

Marre82 sa...

Ja som man har väntat på att få se deras Julsaker för i år och nu äntligen :) Kunde knappt slita mig ifrån alla bilderna.