tisdag 19 september 2017

Glögg

Hej igen.

Nu är det dags för dem två nya glögg smakerna att komma in i rampljuset. Den första är från Blossa och det är en glögg smaksatt med solmogen mango, het chili, kryddig spiskummin vet inte riktigt vad jag tycker om just het chili i glögg då jag inte är så mycket för chili annars. Men passar nog bra för dem som älskar chili.

(Bild lånad från internet)
------------------------------------------------------------

Den andra är ifrån Saturnus, förra året så testade jag deras glögg med Polkagris smak och den älskade jag då jag tyckte att den hade en fräsch smak. Detta året så kommer dem ut med en glögg som smakar choklad och hjortron. Vilket jag blir jätte nyfiken på jag tycker om choklad och jag älskar hjortrons sylt. Så denna kommer jag helt klart testa, så nyfiken.

Bilden som jag lånat ifrån internet ser läskande god ut. Väntar som ett barn på julafton eller som ett tänt ljus tills denna kommer i butikerna. Det bästa jag vet till julen är just glögg och testa nya glöggsmaker är något som jag sätter högt på listan. Dock så vill jag ha alkoholfri glögg, för min njures skull. Så jag testar nog Saturnus medans sambon får testa Blossa. Han får självklart smaka på den andra glöggen med då han också tycker det är intressant med alla dessa olika smaker på glögg.

---------------------------------------------------------------
Nu ska jag fortsätta med tvätten sen blir det sängen för min del. Den jobbiga mensvärken har kommit tillbaka, vilket den kan göra innan den försvinner helt. Så det blir att lägga på en värmedyna och läsa en bra engelsk bok på Wattpad.

Ha det gott alla.

Kram Kram // Marres82

Inga kommentarer: