tisdag 19 september 2017

19 September

Hejsan.



Idag är det grå mulet ute så jag kom att tänka på två filmer som kommer komma ut när det börjar närma sig julen. Den första är Tjuren Ferdinan som kommer ut som tecknad på juldagen.











Tycker att den verkar vara både en gullig och rolig film att se på för både stora som små.

Det kommer även komma ut en till film som heter The Greatest Showman. Trailern för den kan ni se här: The Greatest Showman.

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den filmen men kommer helt klart se den.

Idag händer det inte så mycket mer än att jag ska göra mig en liten lista där jag skriver upp vad som behövs att göras. Finns lite saker jag lagt på hyllan medans våran vovve har gått med tratt. Han blev av med den i Söndags, men får hålla koll på honom hela tiden så han inte kliar sig på örat dem närmsta dagarna. Men annars så mår han jätte bra våran "lilla" bus vovve.



Så det blir som sagt att göra en lite check lista på allt som ska göras dem närmsta dagarna, det första är att tvätta. Inte så mycket tvätt dock då jag tvättade för några dagar sedan. Men lite kläder och sängkläder iaf.



Ha det gott.



Kram Kram // Marres82


Inga kommentarer: