torsdag 12 december 2019

12 December 2019

Hej.

vad tiden går fort, imorgon är det redan Lucia. Ska titta när det börjar på tv:n imorgon, brukar gå upp tidigt för att mysa med tända ljus och skenet från ljusstakar och stjärnor.

Annars har det inte hänt så mycket hos oss, det har snöat och regnat till och från så ena dagen har vi snö medans andra dagen är utan.

Har skrivit lite mer i min nystartade vardagsblogg som ni kan hitta här.
Eller så hittar ni den under Mina rekommenderade sidor där det står Min vardag.
Där skriver jag lite mer om vad som händer under min vardag, så gå gärna in där och kika om ni inte hittar något juligt inlägg här. 
Är inte riktigt klar med utseendet på hemsidan men ville i första hand få upp en blogg där jag kan fortsätta skriva även när julen är slut.

Kommer skriva om nya tips, inredning som jag älskar, men även vad vi hittat på, samt saker som kan vara intressanta att ta upp. 

Så det blir mer som en blandad blogg.

Ha det gott och Glad Lucia till er alla,

//Marre

2 kommentarer:

Annie sa...

Jag får lägga till dig på min vanliga blogglista på min egna vardagsblogg. Det är ju kul att man kan fortsätta följa sina julvänner under resten av året; det blir ju väldigt tomt annars när alla slutar julblogga efter julen....

Marre82 sa...

Vad roligt :) Tittar ofta in på din vardagsblogg och läser samt tittar på dina fina bilder <3